პროექტი
პროექტის სახელი:კონფლიქტები და მათი მოგვარების გზები
პროექტის მოკლე ეღწერა:მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას საზოგადოებრივი და შეიარაღებული კონფლიქტის შესახებ.ასევე შეეცდებიან იპოვონ მათი მოგვარების გზა(გზები)მოიძიებენ რომელიმე ომის გამო დაზარალებული ქვეყნის სურათებს,ვიდეო მასალას( მაგ. საქართველოს შესახებ)
პროექტის სრული შღწერა:პროექტში მონაწილე ბავშვები იკვლევენ და მუშაობენ შემდეგ საკითხებზე: 1)რამდენი სახის კონფლიქტი არსებობს? 2)რა შეიძლება გახდეს კონფლიქტის მიზეზი თანამედროვე მსოფლიოში.3)როგორ და რა ხერხით შეიძლება გადაიჭრას ესა თუის კონფლიქტი.4)რა შედეგი შეიძლება მოუტანოს ადანიანს და ქვეყანას ამა თუ იმ კონფლიქტმა.
მონაწილეთა ასაკი:მე-7 კლასი
ვადების ხანგრძლივობა:2010წ.მაისი
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:შესაბამისი ინფორმაციის მოძიება კომპიუტერის საშუალებით,ვებ-გვერდის შექმნა.სურათების მოძიება ,ერთმანეთის ნამუშევრის შერჩევა-შეფასება,თანამშრომლობა.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ ცოდნას კონფლიქტების წარმოშობის და მათი მოგვარების გზების მოძიებას.მოიძიებენ ინფორმაციას და გაეცნობიან რამდენიმე კონფლიქტურ სიტუაციას.
სარგებელი სხვებისთვის:პროექტის შედეგეის გაცნობა,იმ მოსწავლეებისათვის ვინც არ მონაწილეობს აღნიშნულ პროექტში.შეიარაღებული კონფლიქტებისა და ამ კონფლიქტის მიერ წარმოქმილი შედეგების გაცნობა.
სამუშაო ენა:ქართული
საგნებთან ან საგნობრივ ჯგუფთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ინტეგრირებულია ისტორიასთან,ისტის მეთოდი.
პროექტის ფასილიტატორი: მ.პაპიძე. 145–ე საჯარო სკოლა
No comments:
Post a Comment